REZERVACE
MIMOŘÁDNÁ OPATŘENÍ V SOUVISLOSTI S PANDEMIÍ COVID-19 

Prosíme Vás o seznámení a dodržování mimořádných opatření v souvislosti s COVID-19 a zejména ohledem na bezpečnost vás, našich klientů. Tato opatření chrání Vás i nás, děkujeme za ohleduplnost!

MIMOŘÁDNÁ OPATŘENÍ V SOUVISLOSTI S PANDEMIÍ COVID-19

PLATNÁ OD 11.5.2020

  • Čekárna bude uzavřena, nepohybujte se, ani se nezdržujte v prostorech kadeřnictví, přes které k nám procházíte. 
  • Po příchodu napište sms, přijdeme si pro Vás nebo Vás vyzveme k příchodu do salonu. Nikdy samy nevcházejte do salonu bez výzvy!
  • Čekací doba se pohybuje od 15 minut i více, tak s tím prosím počítejte a na naší návštěvu si vyčleňte časovou rezervu nejen na samotné ošetření, která se pohybují od 2-3h, tak na případnou čekací dobu.
  • Klient se dostaví do salonu v roušce a nebude ji odkládat po celou dobu návštěvy u nás. Povoleno je pouze po dobu nezbytně nutnou při kosmetickém ošetření. Při aplikaci PMU se rouška nesundavá! 
  • Před příjetím Vám bude změřena teplota se zjištěním celkového stavu, budete požádáni o podepsání prohlášení o zdravotním stavu a následně provedena desinfekce rukou.
  • Ruka se při uvítání i loučení nepodává.
  • Přísný zákaz komunikace bez roušky! Před kosmetickém ošetření si klient roušku sundá a po celou dobu ošetření nemluví. Po ošetření si roušku opět nasadí. Konzultace, které probíhají běžně během péče, budou nově probíhat pouze telefonicky či při venkovní konzultaci při povinném dvoumetrového odstupu s ochrannou rouškou.
  • Snížili jsme počet klientů tak, aby bylo možné veškeré vybavení a prostory po každém klientovi vydesinfikovat ozonem, pro maximální zamezení kontaminace.
  • Během ošetření nezvedáme telefon, aby nedocházelo ke kontaminaci. Prosíme, nenechávejte telefon dlouho zvonit, při ošetření a dokud nebude prostor vydezinfikován, Vám telefon vzít nesmíme!
  • Veškeré platby probíhají předem bankovním převodem, tak i doplatky za ošetření. Hotovost nepřijímáme!
  • Dbejte na zvýšená hygienická opatření.


PLATBY ZA OŠETŘENÍ

  • Platby za ošetření se provádějí bezhotovostním bankovním převodem po výběru ošetření dle platného ceníku na bankovní účet 2900184422/2010. Potvrzující sms o připsání platby na účet nezasíláme. Zasíláme sms pouze v případě, nepřijde li platba dle platných podmínek.

  • Doplatky za ošetření budou provedeny bezhotovostním převodem.

  • Platba musí být připsána nejpozději 3 pracovní dny (72h) po vytvoření ústní či písemné rezervace. V případě, že platba nebude dle podmínek připsána, rezervace je stornována. 

  • Závazná rezervace je platná až po připsání platby na účet. 

  • Akceptujeme 1 přesunutí nebo zrušení termínu. Platba je následně vrácena do 3 pracovních dnů. 

  • Rezervovaný termín je možné zrušit pouze SMS na čísle 775 005 004 nejpozději 3 pracovní dny (72 hodin) před vaším termínem. Pokud se na rezervovaný termín nedostavíte nebo jej zrušíte později než 3 pracovní dny (72 hodin), storno poplatek 50% ceny dle vybraného ošetření. Náhradní termín nenabídneme.

  • Do zprávy pro příjemce pište jméno, příjmení a dohodnutý termín, např.: Jana Nováková, 18.6.2019/16h.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

Domluvený termín je možné zrušit pouze telefonicky/sms na čísle 775 005 004 nejpozději 3 pracovní dny (72 hodin) před vaším termínem. Pokud se na rezervovaný termín nedostavíte nebo jej zrušíte později než 3 pracovní dny (72 hodin), nemůžeme již vaše místo nabídnout jiným a náhradní termín proto NENABÍDNEME. Storno poplatek činí 50% ceny dle vybraného ošetření. Nemocné klienty nepřijímáme! Děkujeme, že tato pravidla respektujete.